Co Magento zmieni w Twoim sklepie?

Biznes to ciągły rozwój i testowanie nowych rozwiązań. Kto stoi w miejscu, każdego dnia zostaje w tyle. Konkurencja nie śpi i codziennie szuka innowacyjnych sposobów na to, by trafić do serc klientów. Magento to rozwiązanie zarówno dla małych, średnich, jak i dużych sklepów z sektora e-commerce – niezależnie od branży. Czy wdrożenie Magento jest skomplikowane? Co oprogramowanie może zmienić lub poprawić w Twoim sklepie? Sprawdź, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

Funkcjonowanie sklepu i administracja

Prowadzisz kilka sklepów internetowych? Administracja wieloma witrynami nie należy do prostych i jest stosunkowo czasochłonna. Magento rozwiązuje większość problemów, gdyż pozwala na obsługę wszystkich biznesów poprzez jeden panel administracyjny. Nie musisz zatem co chwile przełączać kart i migrować między witrynami, by przeanalizować sprzedaż lub wprowadzić podobny produkt.

Czy to wszystko, co Magento ma do zaoferowania w panelu administracyjnym? Jak zapewniają eksperci z wrocławskiej firmy x-coding, nic bardziej mylnego! Użytkownicy otrzymują wygodny interfejs pozwalający na zarządzanie zamówieniami, kontami klientów, dostawami, produktami, stanami magazynowymi i analizami raportów.

Wygląd witryny i karta produktu

Czasy, w których komfort realizacji zamówień wystarczył do prowadzenia sklepu e-commerce, skończyły się bezpowrotnie. Obecnie konkurencja jest tak duża, że użytkownik oczekuje od dostawcy jakości, wygody i atrakcyjnego designu. Magento oferuje pracę na gotowych szablonach, które można dowolnie personalizować przy pomocy kodu PHP.

Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ każdy klient przed dodaniem produktu do koszyka odwiedza kartę produktu. Jeśli jest ona czytelna i atrakcyjna pod względem wizualnym, istnieje dużo większe prawdopodobieństwo, że transakcja zostanie sfinalizowana. Brak widocznego i poprawnie usytuowanego przycisku Dodaj do koszyka, opisu lub zdjęć, prawdopodobnie zniechęci potencjalnych interesantów.

SEO, czyli pozycja wyników wyszukiwania w przeglądarkach

Pozycjonowanie to jedno z najpopularniejszych haseł w sieci od wielu lat. Każdy, kto prowadzi chociażby niewielki sklep internetowy, dostaje każdego dnia masę propozycji na temat współpracy od specjalistów i agencji ds. SEO. To, na jakiej zasadzie działa proces poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania w najpopularniejszych przeglądarkach jest wyjątkowo skomplikowane. Wyróżniamy jednak wiele narzędzi wspierających tego typu działania, z których skorzystać mogą osoby bez doświadczenia. Jednym z nich jest Magento.

Pamiętaj, że do postaw SEO zaliczamy m.in. takie elementy jak:

  • nagłówki,
  • tytuły,
  • opisy produktów,
  • frazy kluczowe,
  • schludnie napisany kod witryny,
  • meta description,
  • poprawnie opisane zdjęcia produktowe,
  • zoptymalizowane kategorie.

Aktualizuj zatem swoją ofertę i otrzymując opis z hurtowni lub od producenta, zmień go na nowy. Inni dostawcy prawdopodobnie wykorzystują go od dawna, a wyszukiwarki nie lubią plagiatu lub powtarzalności. Z Magento zajmie Ci to zaledwie chwilę, ponieważ do wszystkich istotnych miejsc masz prosty i bezpośredni dostęp.

Wdrożenie Magento – jak to zrobić?

Chcesz wykorzystać potencjał oprogramowania Magento w swoim sklepie? Dobrze abyś na początek zainteresował się specyfiką tego rozwiązania oraz tym jak wygląda samo wdrożenie. Podstawowy proces nie jest skomplikowany, ponieważ użytkownicy otrzymują wiele skryptów i gotowych szablonów. Problem może pojawić się w momencie, gdy zechcesz spersonalizować konkretne funkcje i dostosować je do witryny sklepu. Tego typu czynności możliwe są jedynie dla osób, które dysponują wiedzą i umiejętnościami z zakresu kodowania PHP.

Poznaj Magento bliżej i skorzystaj z wiedzy wykwalifikowanych oraz doświadczonych profesjonalistów. W bazie wiedzy ekspertów z firmy x-coding znajdziesz m.in. e-booki na temat sektora e-commerce i samego oprogramowania. Otrzymujesz więc ogrom przydatnych informacji odnośnie prowadzenia i administracji sklepu internetowego za darmo, co z pewnością przełoży się na tempo rozwoju Twojego biznesu i ilość sfinalizowanych transakcji.

Język kodowania jest dla Ciebie obcy, lecz świetnie radzisz sobie ze sprzedażą? W takim razie nie czekaj i podejmij współpracę z najlepszymi specjalistami w branży. Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu, nerwów i pieniędzy.